Uueks väljakutseks kujunes allajõudnutele jälle tippu jõudmine. Valikuteks olid tõstuk või klambrid lahti ja tipa-tapa. Mindi lihtsama vastupanu teed ja katsetati tõstukit. Mõned õnnelikud jäid esimese korraga isegi püsti, kuid enamus kukkusid või sõitsid lausa kõhuli üles välja. Kordi ja kordi käntsa pandud lubati paar tublimat suurele mäele esi- ja tagakanti lumme suruma. Ilmastik ei olnud kiita, sest lumi oli väga märg ja pärast paari korda alla sõitmist olid riided läbimärjad. Järjest hakkas meid mäel vähenema, sest hakkas külm. Lõpuks, kui saime varustuse tagastatud, tekkis probleem seoses sellega, et märgade riietega ei saaks DiscGolfi mängimisest rõõmu tunda. (Alguses pidime tegema murdmaasuusatamist Iisakus, aga lumepuudumisel mõtlesime, et mängime Mäetagusel DiscGolfi). Jätsimegi DiscGolfi mängimise sellel korral vahele ja tulime koolimajja. Me ei olnud, aga üldse nördinud, sest lumelauaga oli ülimalt äge sõita ning paljud avaldasid soovi ka mõni teine kord sõitma minna. DiscGolfi asemel käis kiiresti tegevuse ümbermõtlemine ning lõpuks me tantsisime kooli aulas Eesti rahvatantse. Oige ja vasemba tantsimine kujunes tõeliseks väljakutseks, sest kui tüdrukute ja poiste ring tuli liita käed ristis, siis tihti juhtus, et kusagil oli mõni poiss liiast ja selle võrra kusagil teiselpool ringi mõni tütarlaps liiast.
Pärast õhtusööki kogunesime taas aulas ja võtsime päeva kokku. Kokkuvõttena tegime juba igapäevaselt tuttavaks saanud skaalameetodit, kus paigutasime enda pädevuste arengut hindavad täpikesed. Lisaks analüüsisime tänast päeva käemetafoori meetodiga, kus põhirõhk oli sellel, et kuidas me hindame oma õppimist (kuidas ja mida õppisime ja mida endaga kaasa võtame). Lisaks valmistasid Kehra noored ette ühe keelelise rühmatöö - kõik jagati segamini rühmadesse (igast koolist keegi igasse rühma) ning jagati neile eesti- ja venekeelsed sõnad paberil. Nende sõnade alusel moodustasid noored rühmades eesti- ja venekeelseid lauseid ning noored pidid mõtlema välja talispordialad, mida nende rühmale sattunud sõnad iseloomustasid. Nii vene kui ka eesti noored õppisid päris palju uusi sõnu. Rühmatöö kokkuvõtteks pidi igaüks ütlema paar uut sõna, mida ta võõrkeeles õppis.
Meenutame päeva kui üht toredamat ja huvitavamat päeva laagris.
Jaan ja Ane
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar