Vabriku metafoori kasutatakse õppimisprotsessi analüüsimiseks ja sellel on ka olemas kindlad pidepunktid mille abil analüüsida. Õppimisprotsessi võrreldakse vabrikuga, mille toimimiseks on vaja erinevaid vahendeid. Nõnda tuleb analüüsimiseks panna kirja oma õppimisprotsessis toimunu, et saada aru, kuidas on õpiprotsess toiminud.
Analüüsiks anti igale rühmale suur paber ja vahendid paberile kirjutamiseks/joonistamiseks. Iga rühm pani paberile kirja järgnevad mõtted:
Tooraine - milliseid isiklikke ressursse panustasin täna õppimisprotsessi?
Masinad - millises keskkonnas õppimine toimus?
Personal - kes oli õppimisega seotud?
Produkt - mida ja kuidas õppisid?
Seadmete operaator - kuidas end õppimise ajal tundsid?
Müük ja turundus - mis on sinu õppimisprotsessi väärtus, kus on kogemus edaspidi kasulik?
ANALÜÜSI IDEE ON PÄRIT NOORTEKOHTUMISE KVALITEEDIKOOLITUSELT!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar